Nog net anuradhapura

8 maart 2017 - Jaffna, Sri Lanka

Te vroeg voor ontbijt (6.50 uur). Dus even tijd.
Om 8 uur vertrekken we naar het noorden. Zijn hier 2 dagen geweest. Gisteren drukke dag met tempels stoepa's boeddha's heel veel (hete) trappen die je met blote voeten moet beklimmen, apen, veel informatie van onze knappe Gids en vooral gezelligheid. De laatste tempel moesten we hardhorend doen om op tijd voor de onweersbui in de bus te zijn. Niet helemaal gelukt. Wat is er veel moois te zien en wat een vriendelijke mensen overal. Opvallend. We hebben de dag afgesloten net een soort bonte avond. Er waren een pianist en zanger voor life muziek: Elvis, harry belafanteenzo eindigend met een polonaise op quantanamera met het bedienend personeel. Het is een vrolijke gezellige groep waar we mee zijn. Nu op naar Jaff na. Groetjes.

1. Sas:
    8 maart 2017
    Wat klinkt dat fantastisch, ik geniet met volle teugen mee
  2. Peter van der Klugt:
    8 maart 2017
    Klinkt goed allemaal. Fijn dat jullie zo een gezellige groep hebben. Kunnen jullie een beetje slapen?
  3. Miepie:
    8 maart 2017
    Wat klinkt het goed allemaal. Wij, mam, Anneke et moi, vragen ons af wat jullie bij het ontbijt hebben gegeten? In zandvoort zijn er croissant, keizerbroden enzo. Erg fijn.
    Veel plezier en kusjes, de "center park" meisjes.